БІНАРНА ЛЕКЦІЯ-ЕКСКУСІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-БУХГАЛТЕРІВ!
Студентам спеціальності «Бухгалтерський облік» другого та третього курсів Шацького лісового фахового коледжу ім. В. В. Сулька (директор Ігор ЖМУРКО) організовано бінарну лекцію-екскурсію із дисциплін, що мають тісні міжпредметні зв’язки.
Зокрема, 31 січня 2025 року, викладач дисципліни «Бухгалтерський облік в галузях економіки» Наталія ПАНАСЮК та викладач дисципліни «Економіка підприємства» Андрій ПАНАСЮК здійснили екскурсію на одну із потужніших компаній альтернативного опалення в Україні, виготовлення біопалива (деревні пелети), піддонів різних модифікацій, що знаходиться в Турійську. До речі, директор компанії альтернативної енергетики Бренвель/Brenvel Сергій АНДРОСЮК є випускником нашого коледжу, який із задоволенням прийняв студентську делегацію.
Тож, на прикладі відомого підприємства, під час бінарного заняття зі студентами було опрацьовано теми «Облік виробничих витрат» та «Організація виробництва. Структура виробничого циклу». Тут основне: інтегровані теми із двох дисциплін, два викладачі, які працюють в парі, а також студенти, які навчаються також працювати в парі.
На занятті були застосовані такі види інтерактивного навчання, як бесіда, мікрофон, дискусія, мозковий штурм, робота в парах і робота в групах. Зокрема, перед початком екскурсії студенти отримали завдання: знайти на виробництві і показати процеси, яким відповідають бухгалтерські проведення (Д-т 23 К-т 20, Д-т 23 К-т 661, Д-т 23К-т 131, Д-т 26 К-т 23 та інші). Всі студенти активно й дружньо працювали, спілкувалися між собою, обговорювали питання та завдання, цікавилися новим і задавали запитання, на які отримували конструктивні відповіді.
Досить важливим завданням навчальної методичної діяльності викладачів закладів фахової передвищої освіти є поглиблення теоретичних знань та практичних навичок студентів, які б сприяли розвитку майбутнього фахівця та активізації його пізнавальної діяльності. Для цього варто урізноманітнювати форми, методи та засоби організації навчальних занять.
Особливістю застосування міждисциплінарних зв’язків є врахування особливостей професійного процесу, послуговування інструментарієм однієї дисципліни задля вирішення завдань іншої. Ефективною формою реалізації міждисциплінарних зв’язків є бінарне заняття. Як показує практика, бінарні заняття сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, активному емоційному сприйняттю ними нових знань фахового спрямування, розвитку творчого, самостійного, гнучкого мислення.
По завершенню заняття студенти мали можливість відвідати інші відомі історичні місця. Поєднана екскурсія вдалася чудовою!
Щиро дякуємо директору коледжу за сприяння в здійсненні даної екскурсії, викладачам за її організацію й проведення, дирекції компанії Бренвель/Brenvel за теплий прийом та нашим студентам-бухгалтерам за участь.
Бажаємо всім мирного неба, міцного здоров’я, творчих успіхів і подальших цікавих поїздок. Завдячуючи нашим ЗСУ маємо можливість працювати, а студенти навчатись, задля кращого майбутнього. Дякуємо! Все буде Україна!
Пресслужба Шацького лісового фахового коледжу ім. В. В. Сулька.
